Info vedr. afhentning
Sæson 2019-21:
Tøjbestilling sker hos Marcello Bergamo, som leverer ved ordrer på min. 5 stk. Vi bestiller hjem 2 gange om året afhængig af behov. Følg med på Facebook og på din mail.

MCC har derfor et mini-lager af  model 2016-18 trikoter i størrelserne XXS - XS - S - M - L til en pris a kr. 250,- incl. moms.

Hør kasseren. Her kan tøjet afhentes hver den 1. mandag i måneden i MCC. (Hvis her og nu behov, kontakt kassereren)

PS! Hvis tøjstr. på din bestilling ikke passer dig, kan du selvfølgelig bytte til den rigtige str. (hvis vi har den hjemme), blot skal den ansvarlige for tøjudleveringen huske samme aften at informere kassereren om bytningen, så vores varelager altid er ajourført.

Lån/lej en cykel i MCC

Vi har 4 cykler til udlån i op til 3 måneder af gangen. Dog kan denne aftale forlænges med en måned af gangen, hvis ikke andre nye medlemmer står og skal bruge en lånecykel.

Det forventes ved lån af cykel:

• at man deltager mindst én gang om ugen til fællestræning
  • efter en måned skal man melde sig ind i klubben og have betalt kontingent
  • cyklen må kun bruges til cykeltræning
  • cyklen må ikke efterlades på steder, hvor det er let at stjæle den
  • ved punktering skal låneren selv sørge for ny slange eller holdbar lapning
  • man skal selv betale for eventuelt nye dæk

Det er altid klubben der afgør, hvilke dele der skal monteres/udskiftes.

Pris for leje/lån af cykel

Leje pr. mdr. 100 kr.

Depositum er 500 kr. Returbeløb er 350 kr.

Det trukne beløb på 150 kr. - bruges til dækning af sliddele.

Udlån kontakt Søren Kjærås, 2616 2856

Der udfyldes lånekontrakt.